گوگل ادز
اگه قصد دارید در رتبه یک نتایج جستجو گوگل نمایش داده شوید!!
اگه سایت یا فروشگاه اینترنتی تازه راه اندازی کرده اید!!
اگه قصد دارید مشتری رقیب رو جذب کنید!!
اگه رتبه های برتر در سئو رو دارید!!
اگه قصد دارید هدفمند تبلیغ کنید!!

چرا
گوگل ادز

گوگل ادز یا Google Ads یک روش تبلیغاتی است که تبلیغ دهنده باید به ازاء هر کلیک هزینه پرداخت کند. در این روش برای نمایش تبلیغ هزینه ای دریافت نمی شود و تنها زمانی که کاربری بر روی تبلیغ شما کلیک کرده و وارد سایت شما شود، هزینه کسر می شود. (پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC)
وقتی کاربران یک کلمه یا عبارت را در گوگل جستجو میکنند(مثلا خرید عسل طبیعی)، گوگل سایت هایی که از این عبارت استفاده کرده اند را در نتایج جستجوی خود ( صفحه جستجوی گوگل یا SERP) نمایش می دهد. نتایج نمایش داده شده میتواند یک تبلیغ پولی باشد که آن کلمه کلیدی را هدف قرار داده است یا نتایج ارگانیکی و سئو شده که در زیر نتایج تبلیغاتی آورده میشوند. به عنوان مثال، این تصویر نتایج جستجو برای عبارت «خرید بلیط هواپیما» است.
اگه رتبه یک سئو هستم، باید گوگل ادز اجرا کنم؟
حتی شرکت هایی که به صورت ارگانیک و سئو شده در صفحات اول گوگل هستند هم برای جذب کاربران بیشتر و رقابت با تبلیغات رقبا، از گوگل ادز استفاده می کنند. همانند سایت علی بابا که علی رقم داشتن رتبه یک سئو، همچنان از تبلیغات گوگل ادز نیز استفاده می کند.
مراحل راه اندازی
تبلیغات گوگل ادز

چرا گوگل ادز؟

بالاتر از رقبا باشید
اگه رقبا به صورت ارگانیگ در نتایج برتر هستند،
بالاتر از آنها باشید و بشتر دیده شوید

افزایش فروش
ترافیک بیشتر = فروش بیشتر

هدفمند تبلیغ کنید
کلماتی را تبلیغ کنید که مشتریان به دنبال آن هستند و مشتریان را جذب خود کنید

مدیریت هزینه
تعیین کنید روزانه چقدر تبلیغ شود
روی چه کلماتی تبلیغ شود

بهینه سازی و بهبود
نتایج تبلیغات را تحلیل نموده و کلمات کلیدی و هزینه هر کلیک را تغییر دهید

نمایش رایگان تبلیغ
بدون پرداخت هزینه، تبلیغ کنید
و خود را به مشتریان نشان دهید