
طراحی سایت
طراحی وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی … با توجه به بودجه و نیاز کسب و کار شما، تخصص ماست.
شما می توانید از بین پکیج های پایه، اقتصادی و حرفه ای و بر اساس بودجه و نوع کسب کاری که دارید، از خدمات طراحی و توسعه وبسایت AR بهره مند شوید.
- واکنشگرا
- سریع و امن
- پشتیبانی رایگان
- طراحی رسپانسیو
- پیاده سازی سئو پایه
- مشاوره رایگان
9 دلیل برای اینکه، چرا داشتن یک وبسایت برای کسب و کار شما ضروری است!!
طراحی یک سایت حرفهای، به شما امکان میدهد تا بازدیدکنندگانی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند، به آسانی با شما در ارتباط باشند. همچنین، سایت به عنوان یک فضای مجازی برای ارتباط با مشتریان، به شما این امکان را میدهد که بازخورد و نظرات مشتریان خود را جمعآوری کنید و بهبود خدمات و محصولات خود را بهبود بخشید.

بهبود فروش و بازاریابی
سایت به بهبود سیستم فروش و بازاریابی شما کمک کرده تا بهترین راهکارها و محصولات خود را به مشتریان ارائه دهید. در وبسایت میتوانید اطلاعات شرکت، خدمات، محصولات، و هر نوع اطلاعات دیگری که مرتبط با کسب و کار شماست را به صورت جامع و اصولی در اختیار مشتریان خود قراردهید.

ارتباط با مشتری
یک سایت علاوه بر بهبود ارتباط با مشتری، کانال های ارتباطی جدیدی در اختیار شما قرار می دهد تا سریع تر و راحتر با مشتریان خود در ارتباط باشید و با کمک فرم تماس، ایمیل یا شبکههای اجتماعی موجود در سایت، ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشید. ابزار های چت آنلاین کمک میکند تا به سؤالات کاربران در لحظه پاسخ داده و آنها را تبدیل به مشتری کنید.

پیشی گرفتن از رقبا
یک سایت به شما این قدرت را می دهد تا با رقبای خود که در فضای آنلاین حضور دارند رقابت کنید. قطعاٌ بدون سایت، شما از دسترسی به بخشی از بازارهایی که به شما نزدیک نیستند، محروم می شوید.
همچنین با ایجاد یک وبسایت چند زبانه، میتوانید به مشتریانی که در کشورهای مختلف هستند، خدمات خود را ارائه دهید.

در دسترس بودن
سایت شما میتوانید به مشتریانی که در جستجوی خدمات و محصولات شما هستند، کمک کند تا راحتر به شما دسترسی داشته باشند و بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته،خدمات و محصولات شما دسترس باشند. کاربران میتوانند هر زمان که میخواهند، محصولات و خدمات شما را مشاهده نموده و درخواست مشاوره و یا خرید خود را ثبت کنند.

جهش در سیستم بازاریابی
داشتن یک وبسایت به شما کمک میکند تا بازاریابی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. با انتشار محتوای مناسب برای وبسایت خود، میتوانید به مشتریان خود کمک کنید تا در مورد خدمات و محصولات شما بیشتر بدانند و به شما نزدیک شوند.

حضور در بازار دیجیتال
سایت به مشتریان اطمینان می دهد که شرکت شما رو به رشد است و در حال پیشرفت و توسعه میباشد. به همین دلیل، داشتن یک وبسایت به عنوان نمادی از پیشرفت و رشد شرکت شما در نظر گرفته میشود.

روش های نوین بازاریابی
یک سایت به شما کمک می کند تا از روشهای سنتی بازاریابی خود دوری کنید و علاوه بر روش های سنتی، از روشهای جدیدتر بازاریابی مانند تبلیغات آنلاین، تبلیغات گوگل ادز و … بهره ببرید.

ایجاد حس اعتماد
با داشتن سایت معتبر و حرفهای، مشتریان میتوانند با شما در ارتباط باشند و به سادگی با شما کار کنند و می توانید به مشتریان خود اعتماد بیشتری القاء کنید.

ارائه خدمات بیشتر
با داشتن سایت میتوانید به مشتریان خود خدمات بیشتری ارائه دهید و با اضافه کردن امکاناتی مانند فروشگاه آنلاین، فرم تماس، یا اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات خود، تجربه بهتری از کسب و کارتان به کاربران ارائه دهید.
مراحل
پیاده سازی سایت
آشنایی با
مفاهیم پایه!!!
دامنه (Domain) در واقع آدرس وبسایت شما در اینترنت است. همانطور که هر خانه یا مغازه یک آدرس منحصر به فرد دارد، هر وبسایت نیز برای دسترسی آسان کاربران به یک دامنه اختصاصی نیاز دارد. دامنه از دو بخش اصلی تشکیل شده است:
– نام دامنه
– پسوند
به عنوان مثال، در آدرس ” aminrafi.ir ” بخش ” aminrafi ” نام دامنه و ” ir ” پسوند آن است.
دامنهها به کاربران کمک میکنند تا به راحتی وبسایتها را پیدا کنند، بدون اینکه نیاز به حفظ کردن اعداد پیچیدهی آیپی (IP) داشته باشند. انتخاب یک دامنه مناسب و مرتبط با موضوع وبسایت شما، علاوه بر جذب کاربران بیشتر، میتواند به بهبود سئو (SEO) و رتبهبندی بهتر در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک کند.
هاست (Host) یا میزبانی وب، فضایی است که تمام اطلاعات و فایلهای وبسایت شما در آن ذخیره میشود. به زبان ساده، هاست مانند یک خانه مجازی است که دامنه (آدرس وبسایت) به آن متصل میشود. وقتی کاربری آدرس وبسایت شما را در مرورگر وارد میکند، هاست فایلهای لازم را به مرورگر ارسال میکند تا وبسایت شما نمایش داده شود.
هاستها انواع مختلفی دارند، مانند هاست اشتراکی، سرور مجازی (VPS)، سرور اختصاصی و هاست ابری. انتخاب نوع هاست به نیازهای وبسایت شما بستگی دارد. مثلاً اگر وبسایت کوچکی دارید، هاست اشتراکی گزینه مناسبی است، اما برای وبسایتهای بزرگ با ترافیک بالا، سرور اختصاصی یا VPS پیشنهاد میشود.
یک هاست خوب باید سرعت بالا، امنیت قوی و پشتیبانی مناسب داشته باشد تا وبسایت شما همیشه در دسترس و عملکرد آن بهینه باشد. این عوامل علاوه بر رضایت کاربران، بر سئو و رتبهبندی وبسایت شما در موتورهای جستجو نیز تأثیر مثبت میگذارند.
سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک ابزار است که به شما کمک میکند بدون نیاز به برنامهنویسی، وبسایت خود را بسازید و مدیریت کنید. مثلاً میتوانید صفحات جدید اضافه کنید، متن بنویسید، عکس بگذارید یا حتی ظاهر سایت را تغییر دهید.
معروفترین CMS “وردپرس” است که خیلی آسان و کاربردی است. با CMS، کارهای فنی سادهتر میشود و شما میتوانید روی محتوا و رشد وبسایت خود تمرکز کنید.
سئو (SEO) یا “بهینهسازی برای موتورهای جستجو“، مجموعهای از روشهاست که به وبسایت شما کمک میکند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری بگیرد. هرچه رتبه سایت شما بالاتر باشد، شانس دیده شدن و جذب بازدیدکننده بیشتر میشود. سئو شامل بهینهسازی محتوا، کلمات کلیدی، سرعت سایت و تجربه کاربری است.
اقدامات لازم
برای بهینه سازی سایت
یکی از مراحل پیاده سازی سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و کاربران می باشد. برخی از مراحل مهم برای بهینه سازی محتوا عبارتند از: